ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﻣﻮﻻ ﮐﮩﻨﺎ ﮐﯿﺴﺎ ﻗﺮﺍﻥ
ﻭﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﺩﻻﺋﻞ
ﺑﮭﺖ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﺗﺤﺮﯾﺮ
ﻣﻮﻻ ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺳﻨﺘﮯ ﮨﯽ ﮐﭽﮫ
ﺟﺎﮨﻞ ﺑﺪﻋﻘﯿﺪﮦ ﮐﻮ ﺷﺮﮎ ﮐﺎ ﺩﻭﺭﮦ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ﮐﮧ ﻋﻠﯽ ﮐﻮ
ﻣﻮﻻ ﮐﮩﺎﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻣﺸﺮﮎ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﻌﮧ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ ﮨﻮ
ﺍﻭﺭ ﻣﺸﮑﻞ ﮐﺸﺎ ﺻﺮﻑ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ
ﮐﻮ ﻣﺸﮑﻞ ﮐﺸﺎﮐﮩﺎ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺷﺮﮎ
ﺍﺏ ﺍﯾﺴﮯ ﺟﺎﮬﻠﻮﮞ ﮐﺎ ﺑﻨﺪﮦ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﮮ ﺟﻮ ﺑﺎﺕ ﭘﻮﺭﯼ
ﺳﻨﺘﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻓﺘﻮﮦ ﮐﻔﺮ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ
ﺟﺒﮑﮧ ﻗﺮﺍﻥ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ
ﺟﻮﺍﺯ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ ﻭﮦ ﺷﺮﮎ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ
ﻓَﺈِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﻫُﻮَ ﻣَﻮْﻟَﺎﻩُ ﻭَﺟِﺒْﺮِﻳﻞُ ﻭَﺻَﺎﻟِﺢُ ﺍﻟْﻤُﺆْﻣِﻨِﻴﻦَ
ﻭَﺍﻟْﻤَﻠَﺎﺋِﻜَﺔُ ﺑَﻌْﺪَ ﺫَﻟِﻚَ ﻇَﻬِﻴﺮٌo
ﺍﻟﺘﺤﺮﻳﻢ 4 : 66
’ﺳﻮ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﯽ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﻭ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ
ﺟﺒﺮﯾﻞ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﻟﺢ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ
)ﺳﺎﺭﮮ( ﻓﺮﺷﺘﮯ ﺑﮭﯽ )ﺍُﻥ ﮐﮯ( ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ۔‘‘
ﯾﮩﺎﮞ ﭘﺮ ﻣﻮﻻ ﻣﺪﺩ ﮔﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮨﻮﺍ
ﮨﮯ۔ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﮐﮯ ﻣﺪﺩ ﮔﺎﺭ )ﻣﻮﻻ ( ﮐﻮﻥ ﮐﻮﻥ ﮨﯿﮟ :
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺟﺒﺮﯾﻞ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻧﯿﮏ ﺻﺎﻟﺢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ
ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﺷﺘﮯﺑﮭﯽ
ﯾﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﯽ ﻣﻮﻻ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺻﺎﻟﺢ
ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﻧﺒﯽ ﭘﺎﮎ ﮐﮯ ﻣﺪﺩ ﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﺟﺒﺮﯾﻞ ﻋﻠﯿﮧ
ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﺪﺩ
ﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ‘
ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮﻋﯿﺴﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﺪﺩ ﭼﺎﮨﯿﺘﮯ ﮨﮯ ﺍﭘﻨﮯ
ﺻﺤﺎﺏ ﺳﮯ
ﻣَﻦْ ﺃَﻧﺼَﺎﺭِﻱ ﺇِﻟَﻰ ﺍﻟﻠّﻪِ. ﻗَﺎﻝَ ﺍﻟْﺤَﻮَﺍﺭِﻳُّﻮْﻥَ ﻧَﺤْﻦُ ﺍَﻧْﺼَﺎﺭُ ﷲِ
ﷲ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮐﻮﻥ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﺮﮮ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ؟ )ﺗﻮ ﺍﺱ
ﮐﮯ ﻣﺨﻠﺺ ﺳﺎﺗﮭﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ(: ﮨﻢ ﷲ ﮐﮯ
ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ،
ﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ، 52 : 3
ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ
ﺁﻗﺎﺋﮯ ﺩﻭﺟﮩﺎﮞ ﺻﻠﯽٰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ
ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ:
ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﻭ ﺍﻭﺭ
ﻣﯿﺮﮮ ﺍﮨﻞ ﺑﯿﺖ ﺳﮯ ﻣﯿﺮﮮ ﺳﺒﺐ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﻭ۔‘‘
ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، 664 :5، ﺭﻗﻢ3789 :، ﺑﻴﺮﻭﺕ، ﻟﺒﻨﺎﻥ:
ﺍﺣﻴﺎﺀ ﺍﻟﺘﺮﺍﺙ ﺍﻟﻌﺮﺑﻲ
’’ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽٰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ: ﺣﺴﻦ
ﺍﻭﺭ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﻠﯿﮩﻤﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﯿﭩﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺟﺲ ﻧﮯ
ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ
ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ
ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺳﮯ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ
ﺣﺴﻦ ﻭﺣﺴﯿﻦ ﻋﻠﯿﮩﻤﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺳﮯ ﺑﻐﺾ ﺭﮐﮭﺎ
ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﺑﻐﺾ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ
ﺳﮯ ﺑﻐﺾ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺑﻐﺾ ﺭﮐﮭﺎ
ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺳﮯ ﺩﻭﺯﺥ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ۔‘‘
ﺣﺎﮐﻢ، ﺍﻟﻤﺴﺘﺪﺭﮎ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﺼﺤﻴﺤﻴﻦ، 181 :3، ﺭﻗﻢ:
4776، ﺑﻴﺮﻭﺕ، ﻟﺒﻨﺎﻥ: ﺩﺍﺭﺍﻟﮑﺘﺐ ﺍﻟﻌﻠﻤﻴﺔ
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﺎ ﮨﮯ
ﻋﻦ ﺳﻌﺪ ﺑﻦ ﺃﺑﻲ ﻭﻗﺎﺹ ﺭﺿﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻪ, ﻗﺎﻝ:
ﺳﻤﻌﺖ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ
ﻳﻘﻮﻝ: ﻣﻦ ﻛﻨﺖ ﻣﻮﻻﻩ ﻓﻌﻠﻲ ﻣﻮﻻﻩ, ﻭﺳﻤﻌﺘﻪ ﻳﻘﻮﻝ:
ﺃﻧﺖ ﻣﻨﻲ ﺑﻤﻨﺰﻟﺔ ﻫﺎﺭﻭﻥ ﻣﻦ ﻣﻮﺳﻰ ﺇﻻ ﺃﻧﻪ ﻻ ﻧﺒﻲ
ﺑﻌﺪﻱ, ﻭﺳﻤﻌﺘﻪ ﻳﻘﻮﻝ: ﻷﻋﻄﻴﻦ ﺍﻟﺮﺍﻳﺔ ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺭﺟﻼ
ﻳﺤﺐ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺭﺳﻮﻟﻪ.
ﺗﺮﺟﻤﮧ: ﺳﻌﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻭﻗﺎﺹ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ )ﺹ( ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ:
„ ﺟﺲ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﻻ، ﺍُﺱ ﺍُﺱ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻋﻠﯽ ﻣﻮﻻ۔
)ﺳﻌﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻭﻗﺎﺹ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ
)ﺹ( ﮐﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﺳﻨﺎ( ﺍﮮ ﻋﻠﯽ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻣﺠﮫ
ﺳﮯ ﻭﮨﯽ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮨﺎﺭﻭﻥ ﮐﻮ ﻣﻮﺳﯽٰ
ﺳﮯ ﺗﮭﯽ، ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ
ﻧﺒﯽ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ )ﺳﻌﺪ( ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ )ﻏﺰﻭﮦ
ﺧﯿﺒﺮ ﻣﯿﮟ( ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﺳﻨﺎ ﮐﮧ ﺁﺝ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻢ
ﺍُﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺩﻭﮞ ﮔﺎ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﮯ
ﺭﺳﻮﻝ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﻣﻮﻣﻦ ﺣﺎﺟﺖ ﺭﻭﺍ ﻣﺸﮑﻞ ﮐﺸﺎ :
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ
’’: ﺟﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﮐﺴﯽ ﺍﻣﺘﯽ ﮐﻮ ﺧﻮﺵ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ
ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﺎﺟﺖ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺮﮮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺧﻮﺵ
ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺧﻮﺵ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ
ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﻮ ﺧﻮﺵ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﻮ
ﺧﻮﺵ ﮐﯿﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﺳﮯ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ
ﮔﺎ ‘‘
ﺩﻳﻠﻤﯽ، ﻣﺴﻨﺪ ﺍﻟﻔﺮﺩﻭﺱ ﺑﻤﺄﺛﻮﺭ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ، 546 : 3،
ﺭﻗﻢ 5702 :
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻟﻨﮭﺎﯾﮧ ﻣﯿﮟ ﻟﻔﻆ ﻣﻮﻻ ﮐﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ
ﻣﻌﺎﻧﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺭﺏ )ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮐﺮﻧﯿﻮﺍﻻ(,ﻣﺎﻟﮏ۔ ﺳﺮﺩﺍﺭ,ﺍﻧﻌﺎﻡ
ﮐﺮﻧﯿﻮﺍﻻ,ﺁﺯﺍﺩ ﮐﺮﻧﯿﻮﺍﻻ,ﻣﺪﺩ ﮔﺎﺭ,ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﯿﻮﺍﻻ,ﺗﺎﺑﻊ
)ﭘﯿﺮﻭﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ(,ﭘﮍﻭﺳﯽ,ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻌﻢ )ﭼﭽﺎ
ﺯﺍﺩ(,ﺣﻠﯿﻒ )ﺩﻭﺳﺘﯽ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﮨﺪﮦ ﮐﺮﻧﯿﻮﺍﻻ (,ﻋﻘﯿﺪ
)ﻣﻌﺎﮨﺪﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ (,ﺻﮭﺮ )ﺩﺍﻣﺎﺩ، ﺳﺴﺮ (,ﻏﻼﻡ, ﺁﺯﺍﺩ
ﺷﺪﮦ ﻏﻼﻡ, ﺟﺲ ﭘﺮ ﺍﻧﻌﺎﻡ ﮨﻮﺍ,ﺟﻮ ﮐﺴﯽ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ
ﻣﺨﺘﺎﺭ ﮨﻮ۔ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﺎ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭ ﮨﻮ۔ ﺍﺳﮯ ﻣﻮﻻ ﺍﻭﺭ
ﻭﻟﯽ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﺲ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺳﻼﻡ
ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﮮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻮﻻ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻭﺍﺭﺙ
ﮨﻮﮔﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔
ﺍﺑﻦ ﺍﺛﻴﺮ، ﺍﻟﻨﻬﺎﻳﻪ، 228 : 5
ﺧﻼﺻﮧ ﮐﻼﻡ :
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺍﮐﺜﺮ ﺻﻔﺎﺗﯽ ﻧﺎﻡ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺱ ﮐﯽ
ﺻﻔﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺫﺍﺗﯽ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺍﻭﺭ ﺩﺍﺋﻤﯽ
ﮨﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﻋﻄﺎ ﮐﺮﺩﮦ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺣﺎﺩﺙ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﻋﺎﺭﺿﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻭﮦ ﺫﺍﺕ ﺑﺎ ﺑﺮﮐﺎﺕ
ﮐﺮﯾﻢ ﮨﮯ ﺟﻮﺍﺩ ﮨﮯ، ﺳﺨﯽ ﮨﮯ، ﻋﻄﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮨﮯ
ﺍﺳﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﻮ ﺳﻨﻨﮯ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ، ﮐﺮﻡ،
ﺳﺨﺎﻭﺕ، ﻋﻄﺎ، ﻋﻠﻢ، ﻗﺪﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﺣﺴﻦ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺻﻔﺎﺕ
ﻋﺎﻟﯿﮧ ﮐﺎ ﺻﺪﻗﮧ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺑﻨﺪﮮ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ
ﻗﺪﺭﺕ، ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺳﻤﻊ ﻭ ﺑﺼﺮ، ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﮐﺮﻡ ﻭ
ﺳﺨﺎﻭﺕ، ﻋﺎﻟﻢ، ﺣﻠﯿﻢ، ﺣﮑﯿﻢ، ﻋﻠﯿﻢ، ﺭﺅﻑ، )ﺷﻔﯿﻖ(
ﮨﯿﮟ
ﻣﮕﺮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻋﻄﺎﺳﮯ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ
ﺻﻔﺎﺕ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺍﻭﺭ ﺫﺍﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﯽ ﺻﻔﺎﺕ
ﻋﺎﺭﺿﯽ ﺍﻭﺭ ﻋﻄﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺗﻤﺎﻡ ﺻﻔﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮩﯽ
ﺍﺻﻮﻝ ﭘﯿﺶ ﺭﮨﮯ
ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﯽ ﺣﮑﻢ )ﺣﺎﮐﻢ( ﮔﻮﺍﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ۔ ﺍﻟﻠﮧ
ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻟﻠﮧ ﮨﮯ ﻧﺒﯽ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﺍﭘﻨﯽ
ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺭﮐﮭﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﻮ
ﺑﭩﮭﺎﻧﺎ ﻇﻠﻢ ﮨﮯ۔ ﺑﻨﺪﮦ ﮐﻮ ﺑﻨﺪﮦ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﻧﻮ
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﻭ ﺷﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ
No comments:
Post a Comment